با سلام و عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال جدید   به اطلاع کاربران گرامی میرساند، سرویس دهی مرکز ابررایانه ملی امیرکبیر در تعطیلات نوروزی برقرار می باشد و کاربران میتوانند نسبت به استفاده از سیستم های موجود یا...
More inاخبار  

با سلام و عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال جدید

 

به اطلاع کاربران گرامی میرساند، سرویس دهی مرکز ابررایانه ملی امیرکبیر در تعطیلات نوروزی برقرار می باشد و کاربران میتوانند نسبت به استفاده از سیستم های موجود یا خرید سرویس جدید اقدام نمایید.

 

شرایط سرویس دهی مرکز ابررایانه ملی امیرکبیر به شرح زیر است:

 

1. سرویس دهی تنها از راه دور انجام خواهد شد و مراجعه حضوری تا تاریخ 18 فروردین 97 امکان پذیر نیست.

 

2. کاربرانی که اجرای آن ها به پایان رسیده و به دلیل بالا بودن حجم داده خروجی نمیتوانند آنها را دریافت کنند، ابتدا ماشین را خاموش کرده و سپس از طریق تیکت اعلام کنند. از زمان ارسال تیکت (در صورتیکه ماشین را روشن نکرده باشند) تا تاریخ 18 فروردین 97، اعتبار کسر شده به حساب آن ها عودت داده خواهد شد. در صورتیکه این کاهش اعتبار منجر به منفی شدن اعتبار شده باشد، سیستم تنها در بازه تعطیلات نوروزی حذف نخواهد شد.

 

3. دوستانی که سوال یا مشکلی در ارتباط با سیستم دارند می بایست تنها و تنها از طریق منوی پشتیبانی بخش ارسال تیکت نسبت به طرح آن اقدام کنند و در بازه تعطیلات نوروزی پاسخگویی تلفنی نخواهیم داشت.

 

امیدواریم سال خوب و خوشی را پیش رو داشته باشید.

 

مدیر ابررایانه ملی امیرکبیر

با سلام
 
 
به اطلاع کاربران محترم مرکز ابررایانه ملی امیرکبیر میرساند این مرکز در تعطیلات نوروزی آماده سرویس دهی به متقاضیان می باشد. 
 

با تشکر

مدیر سیستم ابررایانه ملی امیرکبیر

متقاضیان محترم

 

کاربرانی که در سامانه قبلی ثبت نام کرده‌اند، می توانند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود به سامانه وارد شده و از سرویس‌های ارائه شده استفاده نمایند.
 
 
متقاضیان استفاده از تخفیف می بایست از منوی کاربران بخش  تخفیفات  نسیبت به درخواست تخفیف و اخذ تایید آن اقدام نمایند. پیشنهاد می شود فرایند درخواست تخفیف پیش از خرید صورت پذیرد.
 
 
در پایان ذکر این نکته ضروری است که از تماس تلفنی جهت پشتیبانی اجتناب نموده و سوالات و مشکلات خود را از طریق سیستم پشتیبانی سامانه (منوی پشتیبانی بخش  تیکت ) پیگیری نمایید.
 

بر اساس مصوبه دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سرویس دهی رایگان سیستم ها امکانپذیر نیست و هزینه سرویس مبتنی بر جدول موجود در بخش سرویس ها به صورت پیش پرداخت (حداقل ده روز) دریافت خواهد گردید.

 

دانشجویانی که می خواهند از گرنت علمی استفاده نمایند می توانند پس از پرداخت و خرید طرح موردنظر خود از منوی پشتیبانی بخش ارسال تیکت، نسبت به درخواست فاکتور اقدام نمایید.

 

خواهشمندیم پیش از درخواست سیستم بخش شرایط و قوانین را مطالعه کرده و از منوی سرویسها از هزینه های سرویس دهی اطلاع حاصل نمایید. ورود به سامانه جدید و استفاده از خدمات ارائه شده به منزله پذیرش قوانین این سامانه می‌باشد.

 

با تشکر

مدیر سیستم ابررایانه ملی امیرکبیر